Rendelési feltételek

A vásárlás folyamata

a.) Online rendelés esetén:

A www.medostore.hu weboldalon a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció során a következő adatait kell megadnia a szolgáltatás igénybevételéhez: teljes név, szállítási cím, e‐mail cím,
telefonszám (ezek kötelező adatok), majd opcionálisan születési év, megjegyzés. A megadott adatok valóságát Eladó nem ellenőrzi, és a valótlan vagy hibás adatokból eredő következményekért, károkért vagy költségekért mindenfajta felelősséget kizár. Eladó fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy megrendelés annak feladója vagy tartalma miatt szokatlannak minősül, az abban szereplő adatokat ellenőrizze, ill. a szerződéstől elálljon.
Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A „Kosárba'' gombbal beteheti a kívánt árut a „Kosárba''. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a „Megrendelés'' gombbal. A szállítási cím megadását követően a rendszer feltünteti a pontos szállítási díjat is, tehát Ön a megrendelés elküldése előtt látni fogja a kiválasztott termékek pontos árát és a hozzájuk kapcsolódó szállítási díjat is. Az adatok kitöltése után tájékoztatjuk
a rendelés teljes, postaköltséggel növelt végösszegéről. A „Megrendelem” gomb megnyomásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezését, valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot is.
A webáruház szolgáltatásait kizárólag azon 18. életévét betöltött, cselekvőképes természetes személy veheti igénybe, aki a fentiekben írt regisztrációval és rendeléssel elfogadja a jelen ÁSZF‐ben
foglalt valamennyi feltételt és előírást.
A rendelés elfogadásáról a honlapon „Köszönjük a vásárlást!” üzenettel haladéktalanul tájékoztatjuk, illetve a visszaigazolást elektronikus formában a személyes adatoknál a megadott email címre is elküldjük legkésőbb a rendeléstől számított 24 órán belül.

Amennyiben megrendeléséről nem kap a fent említett módon és határidőben visszaigazolást kérjük, próbálja meg újraküldeni rendelését figyelve az adatok pontos kitöltésére, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Minden vásárlót ügyfélszolgálatunk 24 órán belül telefonon visszahív az adatok egyeztetése végett. A telefonos beszélgetés alkalmával lehetősége van a rendelés módosítására, pontosítására. Munkatársunkkal történő beszélgetését rögzítjük. Rendelése a telefonos beszélgetés és szóbeli megerősítés után minősül csak valós vásárlásnak.

b.) Telefonos rendelés esetén:

Telefonos munkatársainknál történő megrendelés esetén munkatársunk felveszi személyes adatait, a szállítási címet, egyezteti a megrendelni kívánt terméket, a rendelési mennyiséget, tájékoztatja a postaköltséggel növelt végösszegről, a szállítás várható idejéről. Munkatársunkkal történő beszélgetését rögzítjük.

c.) A rendelés közös szabályai:

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a webáruház ügyfélszolgálata erről a Vevőt a rendelés feldolgozásakor azonnal tájékoztatja, valamint a termék elérhetőségének várható időpontjáról is.
A szerződés internetes megrendelés esetén a megrendelés telefonos visszaigazolásakor, telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre, a teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele.
A megrendelés elküldésével, valamint az arra adott visszaigazolással létrejövő megállapodás interneten/távollevők között kötött, írásban létrejött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan visszakereshető. Eladó az így létrejött megállapodásokat 8 évig őrzi meg.

ÁRAK

A Weboldalon szereplő árak forintban értendőek és tartalmazzák a 27% Áfát. A termékek Weboldalon feltüntetett vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, azt Eladó mindig a rendelés visszaigazolásában jelöli meg Vevő részére.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.